Front Office Medewerker

HealthCheckCenters BV en U-Diagnostics Lab zijn onderdeel van U-Diagnostics Holding B.V. en de Human Diagnostics Group.

U-Diagnostics Lab is een innovatief medisch laboratorium dat al vele jaren eerstelijns diagnostiek levert voor o.a. (huis)artsen, de overheid, arbodiensten en bedrijven.

HealthCheckCenters zijn locaties in Nederland waar men terecht kan voor het monitoren van je gezondheid door gebruik te maken van het hele spectrum aan beschikbare medische laboratoriumdiagnostiek.

De organisatie groeit en daarmee ook het aantal klantcontacten en potentiële nieuwe klanten. Gevolg van deze ontwikkeling is dat wij, voor onze locatie in Baarn, per direct op zoek zijn naar een ervaren :

Front Office Medewerker (24-32 uur)

Herken jij je in het volgende profiel?

Ben jij graag de spin in het web met een gevarieerd takenpakket en toch midden in de organisatie? Vindt je repeterend werk saai en mag het van jou wel iets dynamischer en uitdagender waarbij geen enkele dag hetzelfde is?

Ben je betrokken, leergierig en communiceer je makkelijk op elk niveau? Ben je resultaatgericht en ben je niet bang om de telefoon aan te nemen of zelf te bellen?

Wil je daarnaast het gezicht zijn van onze organisatie op het hoofdkantoor in Baarn en staat klantgerichtheid en klantvriendelijkheid bij jou hoog in het vaandel?

Je opleiding is wat ons betreft minder belangrijk. Wij zijn ervan overtuigd dat ervaring en uit het juiste hout gesneden een goede basis is om bij onze organisatie te slagen. We kijken meer naar je werkervaring, je houding, enthousiasme en leervermogen. Daarin willen we in ieder geval het volgende terugzien:

· Je kan helder, duidelijk en enthousiast communiceren

· Je kan goed luisteren en vragen vertalen naar concrete oplossingen

· Je kan de juiste prioriteiten stellen

· Je bent dienstverlenend zowel naar de interne al externe klant

· Je ziet (commerciële) kansen en beseft dat de klant altijd centraal staat

· Je hebt ervaring en/of interesse in laboratorium Diagnostiek.

· Je algemene administratieve ervaring is op MBO + niveau

Wanneer je je herkent in bovenstaand profiel dan kan je de juiste kandidaat zijn om de volgende taken uit te voeren:

· Het voeren van algemene administratie

· De (secretariële) ondersteuning van het Management

· De ondersteuning bij- of de volledige organisatie van bijeenkomsten.

· Het beoordelen en behandelen van binnenkomende telefoongesprekken bij de Helpdesk

· Inkomende (digitale) correspondentie verwerken vanuit diverse e-mailaccounts

· Ontvangst van klanten en bezoekers; het visitekaartje van het kantoor zijn

· Het notuleren van vergaderingen

· Organiseren van andere voorkomende kantooractiviteiten

· Verzorgen representativiteit van het kantoor

· Ondersteuning in Marketing en Sales support

We willen je graag een contract aanbieden van 6 maanden en deze verlengen bij wederzijdse tevredenheid.

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Tijdelijk
Contractduur 6 maanden
Parttime uren: 24-32 per week

Salaris: Tot €3.302,00 per maand

Rooster:

  • Dagdienst

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Pensioen
  • Reiskostenvergoeding

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Werklocatie: Eén locatie

Het is nu aan jou om je bij ons kort te presenteren. Dat kan door een korte motivatiebrief en CV te sturen naar werkenbij@u-diagnostics.com t.a.v. Marcel Harms, HR Manager. Dat kan tot uiterlijk 21-01-2023. Bij vragen ook bij voorkeur via werkenbij@u-diagnostics.com.

We zien je reactie tegemoet en wie weet ben jij in 2023 onze nieuwe enthousiaste Spin in het Web op onze locatie in Baarn.