Ben jij graag de spin in het web met een gevarieerd takenpakket en toch midden in de organisatie? Vindt je repeterend werk saai en mag het van jou wel iets dynamischer en uitdagender waarbij geen enkele dag hetzelfde is?
Ben je betrokken, leergierig en communiceer je makkelijk op elk niveau? Ben je resultaatgericht en ben je niet bang om de telefoon aan te nemen of zelf te bellen?
Wil je daarnaast het gezicht zijn van onze organisatie op het hoofdkantoor in Baarn en staat klantgerichtheid en klantvriendelijkheid bij jou hoog in het vaandel?
Je opleiding is wat ons betreft minder belangrijk. Wij zijn ervan overtuigd dat ervaring en uit het juiste hout gesneden een goede basis is om bij onze organisatie te slagen. We kijken meer naar je werkervaring, je houding, enthousiasme en leervermogen. Daarin willen we in ieder geval het volgende terugzien:
· Je kan helder, duidelijk en enthousiast communiceren
· Je kan goed luisteren en vragen vertalen naar concrete oplossingen
· Je kan de juiste prioriteiten stellen
· Je bent dienstverlenend zowel naar de interne al externe klant
· Je ziet (commerciële) kansen en beseft dat de klant altijd centraal staat
· Je hebt ervaring en/of interesse in laboratorium Diagnostiek.
· Je algemene administratieve ervaring is op MBO + niveau
Wanneer je je herkent in bovenstaand profiel dan kan je de juiste kandidaat zijn om de volgende taken uit te voeren:
· Het voeren van algemene administratie
· De (secretariële) ondersteuning van het Management
· De ondersteuning bij- of de volledige organisatie van bijeenkomsten.
· Het beoordelen en behandelen van binnenkomende telefoongesprekken bij de Helpdesk
· Inkomende (digitale) correspondentie verwerken vanuit diverse e-mailaccounts
· Ontvangst van klanten en bezoekers; het visitekaartje van het kantoor zijn
· Het notuleren van vergaderingen
· Organiseren van andere voorkomende kantooractiviteiten
· Verzorgen representativiteit van het kantoor
· Ondersteuning in Marketing en Sales support
We willen je graag een contract aanbieden van 6 maanden en deze verlengen bij wederzijdse tevredenheid.
Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Tijdelijk
Contractduur 6 maanden
Parttime uren: 24-32 per week
Salaris: Tot €3.302,00 per maand
Rooster:
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Pensioen
- Reiskostenvergoeding
Soorten aanvullende vergoedingen:
Werklocatie: Eén locatie